Ada beberapa perkara yang nak dicapai sebelum Oktober 2010 tamat.
1. Nak sorting balik fail fail Matematik dan English sebab banyak nota yang ada dalam tu tak terbaca sebab susun ikut suka hati je.
2. Lebihkan masa untuk membaca. Ada 2,3 lagi buku yang kena dihabiskan. Harapnya mampu habiskan sebelum masuk bulan November.
3. Nak kurangkan berat badan. Senam dah cukup agaknya tapi kena jaga makan. Mak selalu pesan makan nasi sekali sehari je dan sedang berusaha ke arah itu. 68 kg by the end of October seems targetable right now.
4. Malam PraGraduan dan Majlis Izin Ilmu 2010 mesti berjalan dengan lancar. Tutup segala ruang untuk orang kritik kita.
5. Kurangkan bercakap, banyakkan mendengar. Ini kena sepanjang masa, bukan Oktober ni je.
Mari doakan yang terbaik untuk kita sepanjang Oktober dan masa masa yang akan datang. InsyaAllah.
6 comments:
suka no 5.
Hate the No. 3! Dush dush dush!
Fatin : kan?
Memer : haha. kena set target betul betul ni. :P
yup.
'simpanlah lidahmu kecuali untuk kebaikan.ssungguhnya dengan demikian kamu dapat mengalahkan syaitan' sabda Rasulullah
klu dpt buat no. 3 tu saya bg hadiah.
klu dpt buat no. 3 tu saya bg hadiah.
Post a Comment