Ceh tajuk macam best je. Haha.

-dapat pergi yang Youth punya pun dah ok-

-ni gambar paling aku suka-
-the future has been written wayne the rudeboy-

-duduk tepi jalan sambil kira Lambo yang macam Waja kat Malaysia-

-on the way balik-
Lagi gambar akan menyusul. :)
1 comment:
uit.kenapa ade bugis kat situ?
aku mesti boleh lalu ;)
Post a Comment