28 June 2010

Tak Pernah Jawab Lagi Tag Macam Ni


1. Pernah tak anda rasa anda hot
Selalu je. Siapa lagi kalau bukan diri sendiri yang rasa kan.

2.upload wallpaper yang anda guna sekarang.
Malas.

3.cerita pasal wallpaper tersebut.
gambar prince dastan dengan princess tamina.

4.bila kali terakhir anda makan pizza?
Masa cuti minggu lepas.

5.lagu paling terbaru anda dengar.
Whataya Want From Me. Adam Lambert. Muzik intro dia macam nak ajak orang bergaduh.

6.apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Isi borang penilaian program perkhemahan kat STAR 1 hari tu.

7.selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Along, Malek, Husaini, awak, saudara, encik. Lain lain tak ingat.

8.tag lagi lapan orang

1. Apong Afiq
2. Hazwan
3. Farouk
4. Dayah Isnin
5. Anis
6. Izzah Azura
7. Gracie Hee
8. Tun Mahathir

9.siapakah orang no. 1 kepada anda?
Kawan sekelas yang sangat hensem.

10.katakan sesuatu kepada orang no.5
Aku malas weh nak isi borang penilaian STAR 1 ni!

11.no. 3 ada hubungan dengan siapa?
Ahem

12.bagaimana pula dengan no.4?
Tak tahu.

13.pesanan kepada orang no.6
Bagila ihsan cupcakes free kat kami ni. Haha.

14.kata-kata cinta untuk orang no. 2.
Geli ah. Haha.

15.adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
Aaaa. Don;t know.

16.berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.

1. Kawan sekelas.
2. Orang Pontian
3. Orang Johor
4. Dulu belajar kat Matrik Johor.
5. Pandai main piano

18.perasaan anda semasa buat tag ini.
Takde perasaan.


Sekian.

8 comments:

Anonymous said...

aku dapat rasa ketidak ade perasaan kau ni.hahaha.try wat tag aku yang b4 ni!! lagi coollll

Aziwan88 said...

haha..aku tau sape yg tag ko..
tp sedikit kecewa kerana tiada kata cinta untuk org no2.haha

May Maisarah said...

hahaha...=)

malekabdillah said...

dya : haha. ni last kot aku buat tag tag ni sume. merepek!

wan : haha. takleh. geli. haha.

may : haha. kalau rajin, boleh cuba.

Unknown said...

eh ade lg satu la name ,
ABANG MALEK :)

ngehee .

anisyud_01 said...

haha..ngeng jep..
isi form je pun bro..
=P

iXa said...

bila awak tag ni kita tak perasan lah awak. kita buat sekarang juga!

iXa said...

lor kalau tahu kita bawak cupcakes harituu