Ini 3 buah buku sebagai pembuka tahun 2011. Kalau ada yang tahu penulis yang setanding dengan John Grisham boleh lah kongsi. Boleh pelbagaikan genre buku untuk sepanjang tahun. Terima kasih.
Malek aku nok pinjam balik karang.. Bace la steve berry ngan jeffrey archer. John katzenbach pon same. Setakat ni sek2 ni tulis thriller sepesen, aku suke
11 comments:
john grisham mcm menarik
kalo rajin buat eh
http://ilaqilah.blogspot.com/2011/01/tag-25-random-things-facts-habits-or.html
itu diaaa.malek si ulat bulu! eh bukan.si ulat buku ;)
qilah : cuba la baca dulu. orait. kalau rajin aku buat.
tun teja : bahasa jawa cakap bookworm.
lek, kata nk masukkan ulasan cte skali..
mn dia?
hidayah : aku dah buat beberapa review buku yang aku baca. nanti aku publish.
dh baca house rules!
*drooling*
Malek aku nok pinjam balik karang..
Bace la steve berry ngan jeffrey archer.
John katzenbach pon same.
Setakat ni sek2 ni tulis thriller sepesen, aku suke
keri : bereh takdok masalah. btw, aku pun boleh start cari doh buku2 hok mu kabo tu. tq bebeh.
Se ag mu bace x ag the firm ngan the summon? 2 ni pon best gok cite ye
keri : the firm baca doh. the summon dok lagi. dalam list doh tu. haha
Post a Comment