14 January 2011

Books




Ini 3 buah buku sebagai pembuka tahun 2011. Kalau ada yang tahu penulis yang setanding dengan John Grisham boleh lah kongsi. Boleh pelbagaikan genre buku untuk sepanjang tahun. Terima kasih.

11 comments:

Ila Aqilah said...

john grisham mcm menarik

kalo rajin buat eh
http://ilaqilah.blogspot.com/2011/01/tag-25-random-things-facts-habits-or.html

TunTeja said...

itu diaaa.malek si ulat bulu! eh bukan.si ulat buku ;)

malekabdillah said...

qilah : cuba la baca dulu. orait. kalau rajin aku buat.

tun teja : bahasa jawa cakap bookworm.

nurulhidayah said...

lek, kata nk masukkan ulasan cte skali..
mn dia?

malekabdillah said...

hidayah : aku dah buat beberapa review buku yang aku baca. nanti aku publish.

Mihevoli said...

dh baca house rules!

aiedail said...

*drooling*

victoire said...

Malek aku nok pinjam balik karang..
Bace la steve berry ngan jeffrey archer.
John katzenbach pon same.
Setakat ni sek2 ni tulis thriller sepesen, aku suke

malekabdillah said...

keri : bereh takdok masalah. btw, aku pun boleh start cari doh buku2 hok mu kabo tu. tq bebeh.

victoire said...

Se ag mu bace x ag the firm ngan the summon? 2 ni pon best gok cite ye

malekabdillah said...

keri : the firm baca doh. the summon dok lagi. dalam list doh tu. haha